For en av våre spennende kunder ser vi nå etter deg som kan
regnskap A - Å og har lyst til å jobbe i
regnskapsbyrå. Du er enten
autorisert regnskapsfører eller har
solid erfaring med regnskap A - Å, men om du er innadvent, utadvent, ung eller mer senior, har ikke så mye å si, så lenge du er
proakiv,
villig til å jobbe det lille ekstra, og
bidra til å skape vekst og
gode resultater hos vår kunde.
I jobben vil du drive med
regnskapsføring fra A - Å for egne kunder,
drive rådgivning ut mot kunder, samt
årsoppgjør, innberetning og
avstemminger.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Du har helst erfaring med Tripletex, Fiken og/eller Power Office Go, og generelt gode datakunnskaper
- Erfaring med, eller et sterkt ønske å drive med rådgivning
- Det er viktig at du har gode kommunikasjonsferdigheter, og snakker og skriver godt norsk
- Du må ha jobbet i byrå tidligere, 2 år eller mer
- Ellers har du høy arbeidskapasitet og gjør alltid det lille ekstra
- Det er viktig at du er nøyaktig og detaljorienter
- Du er også løsningsorientert, strukturert og engasjert
Vår kunde tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Et uformelt, men svært godt arbeidsmiljø
- Et lite selskap i vekst
- Sentral beliggenhet
- Vi i Centric er ellers revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktige betingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet. Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver
Det er ønskelig med
tiltredelse i midten av januar eller begynnelsen av februar.
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt Aurora Brynildsen på mail: aurora.brynildsen@centric.eu eller Joakim Aamo: joakim.aamo@centric.eu.
Vi ser frem til å høre fra deg!